Jelenlegi hely

ACM programozó verseny

Helyezés Csapat Csapattagok Eredmény
1. Template Templars Péter Gergely Dániel, Kulcsár Ákos, Varga Zalán 6(540)
2. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Olajos Péter Dávid, Régaisz Olivér, Török Gergő 5 (731)
3. AjdeBolyai Horváth János, Palotás Márton, Gál József 5 (845)
4. defined behavior Lóki Dávid, Bartl Bálint, Nyerges Bálint 3 (466)
5. !MegyAMatek Kalmár Krisztina, Mórocz László András, Bábinszki Botond 2 (191)
6. TryHARD33 Fábián Bernát, Varga András Bendegúz, Kozán Alfonz Imre 2 (248)
7. SZTEpik Giricz Vince, Németh Norbert, Értekes Lóránt 1 (12)
8. The Strings of Power Erdei Tamás, Csuvár Ákos Ádám 1 (12)

Az ACM programozó verseny helyi fordulójának célja, hogy kiválasszuk, kik képviselik a Szegedi Tudományegyetemet a közép-európai versenyen. A versenyre olyan 3 fős csapatok jelentkezését várjuk, akik szeretnek programozni, érdekes problémákat megoldani és szeretnék összemérni tudásukat diáktársaikkal.

Az ACM verseny során 3 fős csapatoknak kell minél több (algoritmikus) feladatot megoldani, minél rövidebb idő alatt. A feladatok megoldási sorrendje tetszőleges lehet (azt a csapat dönti el), azonban a csapat 3 tagjának egyetlen számítógép áll rendelkezésre, hogy a megoldást C/C++ vagy Java nyelven implementálja. A megoldások automatikusan lesznek kiértékelve, és minden rossz megoldás 20 perc büntetést jelent az adott feladat végső megoldási idejéhez. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb feladatot oldotta meg. Azonos megoldott feladatszám esetében az a csapat végez előrébb, amelyik rövidebb idő alatt oldotta meg a feladatokat.

A verseny feltételei

  • A verseny időpontja: 2024. október 19. (szombat) 10:00-15:00
    • Helyszín: Irinyi géptermek
  • A versenyre 3 fős csapatok nevezhetnek (kevesebben lehetnek, többen nem)
    • A csapat tagjainak az SZTE hallgatóinak kell lennie
  • A csapatok a feladatokat angol nyelven kapják meg
  • Minden csapat számára 1 számítógépet biztosítunk, és csak ezt használhatják a verseny során
    • A számítógépen Linux operációs rendszer lesz
  • A megoldásokat csak C/C++, Java vagy Python nyelven lehet beadni
    • A megfelelő fordító programokat (GCC és Java) biztosítani fogjuk
  • A verseny során az internetet nem lehet használni
  • Továbbá meg kell felelni a ACM versenykiírás feltételeinek. Ebből a két legfontosabb kitétel:
    • A felsőoktatási tanulmányait 2020-ben vagy utána kezdte VAGY
    • 2001-ben vagy utána született.

Jelentkezés

Mivel a verseny támogatása a résztvevő csapatok számától függ, ezért kérték, hogy a helyi fordulóban részt vevő csapatok is legyenek beregisztrálva a rendszerükbe. Ehhez az kell, hogy aki a helyi versenyen részt vesz (minden egyes csapattag külön), az regisztráljon be a https://icpc.global/ oldalra is. Ezután majd összeállítjuk a csapatokat a helyi forduló alapján, és hozzáadjuk a magyar versenyhez, ezzel nektek már nem lesz dolgotok.

Jelentkezni ezen Google form kitöltésével lehet. Ha nincs 3 csapattag, akkor 0-t írjatok a mezőkbe.

Jelentkezési határidő: 2024. október 16. 23:59

Csapatok

A benevezett csapatok:

Nr. Csapat neve Csapattagok
1. AjdeBolyai Horváth János, Palotás Márton, Gál József
2. Template Templars Péter Gergely Dániel, Kulcsár Ákos, Varga Zalán
3. SZTEpik Giricz Vince, Németh Norbert, Értekes Lóránt
4. The Strings of Power Erdei Tamás, Csuvár Ákos Ádám
5. ++C Ormándi Norbert, Csényi Noel
6. defined behavior Lóki Dávid, Bartl Bálint, Nyerges Bálint
7. TryHARD33 Fábián Bernát, Varga András Bendegúz, Kozán Alfonz Imre
8. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Olajos Péter Dávid, Régaisz Olivér, Török Gergő
9. !MegyAMatek Kalmár Krisztina, Mórocz László András, Bábinszki Botond

Ha bármi kérdésed van, akkor írj az acm @ sed.inf.u-szeged.hu címre.